Monday 7 May 2012

Belia IKRAM Pontian @ Petit Climbing Center, Johor Bahru

Petit Climbing Center terletak di Taman Saujana, Plentong. Pusat sukan memanjat ini diusahakan oleh beberapa orang anak muda yang aktif dalam sukan init dan baru dibuka sepenuhnya kira-kira setahun lepas. Bagus untuk bawa anak2 muda ke sini.Yurannya sebanyak RM 17. Dibuka 10 pagi - 10 malam.

Boleh 'tryout session' atau dilatih secara professional. Ada 4 climbing wall  dan 1 wall menggunakan tali (belum mencuba sebab sedang dibaiki). Pasti digemari anak muda ..Si kecil juga boleh mencuba..yang veteran,tak terlalu lambat untuk mencuba. Semalam, semasa kami ke sana,teruja juga mendengar pengalaman En Rauf bersama-sama rakan menceritakan pengalaman bertahun-tahun didalam  dan luar negara. Paling best,pengalaman 5 hari memanjat termasuk bermalam di 'khemah tergantung'

Berikut ialah gambar-gambar semasa JK Remaja dan Belia IKRAM Pontian dan rakan-rakan yang diketuai oleh  Dr Abd Rahman Tamuri dalam sesi 'tryout' semalam. Gambar2 lain di facebook IKRAMTeens Pontian. InsyaAllah ,kami pasti akan kembali lagi .





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...