Sunday 1 August 2010

Kejohanan Futsal Belia IKRAM Pontian.








Ahad 1 Ogos- Alhamdulillah Kejohanan Futsal Belia IKRAM Pontian telah disempurnakan tadi, bertempat di IM Sports and Entertainment, Bandar Pontian. Kejohanan ini telah disertai oleh 6 pasukan. 3 pasukan tuan rumah, 2 dari IKRAM JBT dan 1 pasukan dari IKRAM Kulaijaya.

Kejohanan di mulakan pada jam 11.30 pagi dengan penerangan ringkas IKRAM dan tazkirah oleh YDP IKRAM Pontian, Prof Madya Dr. Mohd Zin Kandar. Seterusnya penerangan tentang peraturan pertandingan oleh Pengarah Program, saudara Nazeri Deraman.

Syabas diucapkan kepada penganjur kejohanan, JK Remaja dan Belia IKRAM Pontian. Tahniah kepada semua peserta dan tahniah kepada pasukan IKRAM JBT (B) yang menjadi johan.

Bukan hadiah yang menjadi rebutan, tapi ukhuwwah yang diutamakan. Para peserta sempat menunaikan Solat Zohor berjemaah di gelanggang sebelum final dan perlawanan penentuan Johan, naib johan, tempat ke 3 dan 4.

Johan dimenangi oleh team IKRAM JBT (B): Menang semua perlawanan dan seri 1..tahniah. Tempat ke-2: Pontian A. Tempat ke-3: Pontian B dan tempat ke4- Pasukan IKRAM Kulaijaya. ada seorang pemain import dari Pontian.

Sekian, moga dapat berjumpa lagi di kejohanan akan datang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...